Wednesday, August 12, 2015

Set Botanical Effect

Assalamualaikum & Hi...

Ok harini saya nak share my very own testimoni selepas memakai set Botanical Effect dari Mary Kay.

Nak tahu kenapa saya buat keputusan untuk mencuba Set Botanical Effect dua tahun lalu..

 SET BOTANICAL EFFECT



Cuba tengok gambar BEFORE 

Gambar BEFORE ni saya pakai makeup tapi kulit muka saya masa tu sangat berminyak dan warna kulit pun tak sekata. Kulit muka terbakar sebab masa tu saya kerja banyak berjemur di bawah matahari. Masa ni pakai produk biasa je beli kat kaunter.

Gambar AFTER pulak saya takde secalit makeup pun kat muka. Kulit muka nampak sihat dan makin cerah setelah dua tahun memakai Set Botanical Effect.

Nampak tak bezanya setelah memakai Set Botanical Effect:

✅ Kulit muka makin sihat 
✅ Kulit muka makin cerah 
✅ Warna kulit muka lebih sekata

Siapa yang berminat nak saya bantu merawat kulit muka anda?

Boleh hubungi saya untuk set appointment untuk FREE Skin Consultation 

Ramona
Professional Beauty Consultant 
012-930 4960 (Whatsapp/Telegram/Call)

No comments:

Post a Comment