Tuesday, August 11, 2015

Kerjaya Ramona Dalam Mary Kay

Assalamualaikum & Hi...

Welcome to my humble blog

Saya akan banyak share aktiviti-aktiviti saya sebagai Independent Beauty Consultant dan saya juga akan share beauty tips dengan anda. Best sangatkan?

Ok saya nak cerita sikitla bila saya mula decide untuk menyertai bidang kecantikan ini.

Saya mulakan kerjaya saya sebagai Professional Beauty Consultant tahun lepas. 

Inilah gambar-gambar semasa saya mula menyertai kursus ESRS untuk mendapatkan sijil sebagai Independent Beauty Consultant dari Mary Kay. 




Memang best sangat sebab dapat berkenalan dengan ramai wanita cantik dari Mary Kay.


Ok keep reading my humble blog

xoxo
Ramona
Professional Beauty Consultant 
012-930 4960 (Whatsapp/Telegram/Call)

No comments:

Post a Comment